Antik linka aj vo Vašom mobile

Ak už máte internet stále so sebou, stačí, ak si nainštalujete na svoj mobil alebo tablet aplikáciu, jednoducho nastavíte pridelené telefónne číslo od ANTIKu podľa návodu nižšie a to je všetko.
Voláte tak v sieti ANTIK ZADARMO a bez obmedzení.

Hlavné výhody:

  • Volania v rámci Antik liniek ZADARMO (z mobilu aj na mobil)
  • Rýchla konfigurácia a jednoduché ovládanie aplikácie
  • Využívanie jedného paušálu z pevnej linky aj z mobilného zariadenia
  • Hovory zo zahraničia za slovenské ceny! - vďaka negeografickému telefónnemu číslu v tvare 0650 xxx xxx

 

Využívajte cenové výhody volaní pevnej linky s komfortom, ktorý ponúka mobilný telefón.
Na využívanie tejto služby potrebujete:

  • Mobilný telefón alebo tablet s operačným systémom Android 2.3 a vyšší, iOS (napr. smartfóny s dotykovou obrazovkou)
  • Jednu z aplikácií: napr. 3cxPhone (android, iOS), csipsimple (iba pre android) alebo inú - postup nastavenia nájdete na našej internetovej stránke
  • Stabilné pripojenie na internet (3G, domáca Wifi sieť)

 

Návody na inštaláciu aplikácií:

Antik softvérový telefón pre Windows (PC, notebook)

CSIPSimple Softphone pre Android (smartfón, tablet)

 

Aktuálnosť Prihlasovacích údajov si môžete overiť v KONTROLE SPOTREBY TELEFONOVANIA v sekcii Moje údaje.

 


 

FAQ

1. Odkiaľ si bezplatne stiahnem aplikáciu do mobilu alebo tabletu?

  • V prípade Androidu - Google Play
  • V prípade iOS - App Store

 

2. Účet sa nevie zaregistrovať

  • Overte si správnosť použitých prihlasovacích údajov na našej internetovej stránke www.antik.sk v položke Kontrola spotreby telefonovania a potom kliknite na moje údaje
  • Skontrolujte, či máte dostupné pripojenie na internet (3G, wifi,..) a správne nastavený Sip server domain (External PBX IP) na 88.212.10.186

 

3. V aplikácii CSipSimple sa nevie zaregistrovať účet pri použití 3G siete

  • Pri nastavovaní tejto aplikácie je potrebné ako posledný krok v nastaveniach softvéru (nie účtu) odškrtnúť „Use 3G" aj pri prichádzajúcich hovoroch (incomming calls) aj pri odchádzajúcich hovoroch (outgoing calls)

 

4. Môžem využívať službu aj mimo siete Antik Telecom?

  • Áno, služba Antik linka v mobile je dostupná z ktorejkoľvek siete s prístupom na internet

 

5. Je aj v prípade využitia linky v mobile volanie medzi účastníkmi spoločnosti Antik Telecom bezplatné?

  • Áno, medzi účastníkmi sú hovory vždy bezplatné

 

6. Mám problém s dovolateľnosťou, počujem ozvenu, oneskorene počujem druhého účastníka

  • Kvalita hovoru v prvom rade závisí od kvality internetového pripojenia
  • V pokročilých nastaveniach použitej aplikácie v zariadení je možné jemne doladiť niektoré nastavenia a vylepšiť si tak kvalitu hovoru (len pre skúsených užívateľov )

 

7. Ak mám Antik účet nastavený v mobile tak moja pevná linka doma nieje vždy funkčná

  • Telefónny účet môže byť prihlásený iba z jedného miesta, čiže buď je účet prihlasený doma na hardvérovom telefóne alebo na Vašom mobile či tablete
  • Doporučujeme: od volacieho programu Volám 100 a vyššieho je možné mať k jednému paušálu 2 telefónne čísla bezplatne, čiže môžete byť naraz dostupný aj doma s hardvérovým telefónom aj na mobilnom zariadení kdekoľvek inde

 

V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať telefonicky 055/3012345 alebo mailom na voip@antik.sk



Viac informácií tiež na 055/ 30 12345 alebo osobne na Čárskeho 10 alebo v OC Optima Košice.


Informácie pre koncových užívateľov Nastav ako domovskú stránku © 2003 - 2010 ANTIK Telecom / Konverzný kurz: 1€ = 30,1260 Sk